Main Menu

Τι είναι η Σύμβαση Προμήθειας;

Είναι η Σύμβαση που καταρτίζεται μεταξύ της Εταιρείας Προμήθειας Αερίου Α.Ε (ΕΠΑ Αττικής) και του πελάτη με την οποία καθορίζονται οι όροι και οι προϋποθέσεις για την προμήθεια φυσικού αερίου και περιλαμβάνει ως αναπόσπαστο μέρος της τους  Γενικούς Όρους Σύμβασης Προμήθειας (Γ.Ο.Σ.Π.) με τις νόμιμες τροποποιήσεις τους, τον εκάστοτε ισχύοντα τιμοκατάλογο υπηρεσιών και τιμών φυσικού αερίου, καθώς και οποιονδήποτε άλλο όρο συμφωνηθεί εγγράφως μεταξύ της Εταιρείας και του πελάτη, ο οποίος δεν έρχεται σε αντίθεση με την ισχύουσα νομοθεσία και την Άδεια.

Πότε ενεργοποιείται η Σύμβαση Προμήθειας;

Η Σύμβαση Προμήθειας θα ενεργοποιείται από και δια της ενεργοποίησης της Σύμβασης Σύνδεσης* και της χορήγησης κωδικού ΗΚΑΣΠ, ενώ η τιμολόγησή σας θα ξεκινά από την ημερομηνία τροφοδότησης του Σημείου Παράδοσης. Ο Πελάτης θα ειδοποιείται για τα σχετιζόμενα με τη Σύμβαση Σύνδεσης με το κεντρικό δίκτυο από την οικεία ΕΔΑ.
* Σύμβαση Σύνδεσης είναι η Σύμβαση που συνάπτεται μεταξύ της οικείας Εταιρείας Διανομής Αερίου (ΕΔΑ) και του κυρίου του ακινήτου που χρησιμοποιεί ο πελάτης, ή του νόμιμου κατόχου του, ή του εξουσιοδοτημένου εκπροσώπου του, μετά την αποδοχή (έγκριση) από την πρώτη της Αίτησης Σύνδεσης με το δίκτυο διανομής, σύμφωνα με τους ειδικότερους όρους που εμπεριέχονται σε αυτήν.

Ποιά είναι η διάρκεια της Σύμβασης Προμήθειας Φυσικού Αερίου;

Η Σύμβαση για τους οικιακούς καταναλωτές και τους μικρούς επαγγελματίες έχει διάρκεια ισχύος ενός (1) έτους. Με τη λήξη ενός έτους η Σύμβαση ανανεώνεται αυτομάτως για αόριστο διάστημα.
Ειδικά για καταναλωτές που χρησιμοποιούν το φυσικό αέριο για επαγγελματική χρήση, δηλαδή μεγάλους εμπορικούς και βιομηχανικούς πελάτες, η διάρκεια της Σύμβασης είναι κατόπιν συμφωνίας.

Μπορώ να καταγγείλω την Σύμβαση όποτε θέλω; Σε ποιες περιπτώσεις;

Μπορείτε να καταγγείλετε τη σύμβαση οποτεδήποτε κατόπιν έγγραφης καταγγελίας προς την ΕΠΑ Αττικής. Ειδικά στην περίπτωση αύξησης του τιμολογίου παροχής ή τροποποίησης των Γενικών όρων Συναλλαγών μπορείτε να καταγγείλετε τη σύμβαση εντός 30 ημερών από τότε που λάβει γνώση της αύξησης του τιμολογίου παροχής ή τροποποίησης των Γενικών Όρων Συναλλαγών.
Η σύμβαση λύεται αυτοδικαίως όταν παύει ο καταναλωτής να είναι κύριος ή κάτοχος της εγκατάστασης και εντός 7 ημερών το αργότερο από την ημερομηνία που θα το γνωστοποιήσει εγγράφως στην εταιρία,παρέχοντας βέβαια όλα τα απαραίτητα έγγραφα (Συμβόλαιο πώλησης, Συμβόλαιο μίσθωσης, κλπ.) τα οποία απαιτούνται για την επιβεβαίωση του αληθούς αυτής της δήλωσης.
Εάν δεν υπάρξει έγγραφη ειδοποίηση η παρούσα Σύμβαση εξακολουθεί να ισχύει και εξακολουθείτε να είστε υπόχρεος και υπεύθυνος απέναντι στην ΕΠΑ Αττικής για την πληρωμή των οφειλών που προβλέπονται από την παρούσα Σύμβαση και των οφειλών για τυχόν καταναλώσεις από πρόσωπα που θα χρησιμοποιούν το φυσικό αέριο που θα συνεχίσει να παρέχεται.

Τι γίνεται μετά τη λήξη της Σύμβασης; Ποιες είναι οι υποχρεώσεις σας και ποιες οι υποχρεώσεις της ΕΠΑ Αττικής;

Μετά τη λήξη της Σύμβασης Παροχής φυσικού αερίου με οποιονδήποτε τρόπο θα πρέπει:
1.    Να σταματήσετε την κατανάλωση φυσικού αερίου από την ημερομηνία τερματισμού της σύμβασης.
2.    Η Εταιρεία να αφαιρέσει μέρος του Παροχετευτικού Συστήματος και να διακόψει την παροχή φυσικού αερίου στο χώρο.
3.    Η Εταιρία να σας ειδοποιήσει σχετικά με όλα τα ποσά που οφείλετει στην Εταιρεία καθώς και για τα ποσά που οφείλει η Εταιρεία σε εσάς, σε σχέση με το ποσό που κατέθεσατε ως Εγγύηση.
4.    Θα πρέπει να καταβάλετε τυχόν οφειλόμενα ποσά στην Εταιρεία για κατανάλωση, έξοδα αποσύνδεσης σύμφωνα με τους όρους της σύμβασής σας.